1. הפכו את הפעילות הגופנית להרגל:

למה? כדי להתמיד בפעילות גופנית יש להתאים אותה ליכולות הגופניות שלנו, לבצע אותה באופן מבוקר ומושכל ולבחור בפעילות מהנה שתשתלב בסדר היום ותניב תוצאות בהתאם למטרות שהגדרנו. ברגע שנצליח להפנים את חשיבותה של הפעילות הגופנית ולהופכה לחלק בלתי נפרד מאורח חיינו, כך יהיה לנו קל יותר להתמיד בביצועה, ואולי אפילו להתמכר אליה.

2. בכל תרגול שמרו על מנח הקשת המותנית בגב התחתון

למה? שמירה על הקשת המותנית בזמן ביצוע אימון גופני מצריכה כיווץ של השרירים המייצבים של הגב והבטן, וכך בזמן , התרגול, גם בעמידה וגם בשכיבה ובישיבה, אנו מרווחים את עבודת השרירים המייצבים ומונעים עומס על הגב. כאשר התרגול מתבצע בשכיבה על הגב, ניתן להניח את כפות הידיים או להניח כרית רכה מתחת לגב כדי להרגיש את השינוי במנח הגב.

3. לכו על המסילה הנעה בשיפוע מבלי לאחוז בידיות

למה? יש מתאמנים שרוצים להגדיל את דרגת הקושי של האימון, אך קשה להם להגביר את המהירות, ולכן הם מעלים את שיפוע המסילה. אבל אחיזת הידיות בזמן ההליכה מבטלת למעשה את ההשפעה של הוספת השיפוע. לכן, מומלץ להגדיל את השיפוע עד שניתן לשמור על המהירות ללא אחיזה בידיות.

4. שנו מפעם לפעם את סדר התרגילים

למה? מתאמנים, שמרגישים שהם אינם מתקדמים באימון ולא מעוניינים להגביר את העומס או להוסיף תרגילים, יכולים להסתפק בשינוי סדר התרגול, כך ששני תרגילים רצופים יפעילו את אותה קבוצת שרירים. כך השריר יעבוד קשה יותר, מבלי להאריך את האימון.

5. שלבו בין פעילויות אירוביות לאנאירוביות

למה? כדי ליהנות מיתרונות הפעילות האירובית לשיפור הכושר הגופני, סיבולת לב-ריאה וירידה במשקל, ובמקביל גם מפעילות המפתחת כוח, סיבולת שרירית, גמישות ויציבה נכונה.

6. אין לכם זמן או חשק לפעילות במכון? צאו להליכה או עשו כושר בבית

למה? יתרונה הגדול של ההליכה הוא שהיא אינה דורשת מתקנים מיוחדים או מיומנות כלשהי, ניתן לבצעה כמעט בכל מקום, ביחידות, בזוג או בקבוצה, והיא מתאימה לכל גיל.

בעזרת מספר אביזרים פשוטים ניתן לבצע כל אימון בבית, צרו קשר בדף הפייסבוק שלי או בנייד על מנת לקבל מידע נוסף