לכל אחד מאיתנו עברה אותה המחשבה בראש במהלך חיינו "ממחר אני מתחיל דיאטה, נרשם לחדר כושר ותוך כמה חודשים יהיה לי את הגוף שאני רוצה", והיינו מאוד נחושים ובאמת באמת החלטנו שהפעם זה קורה!
ולמחרת בבוקר קמתם מוקדם, אכלתם הרבה ירקות ושתיתם את הקפה שלכם בלי סוכר ועשיתם את הכל נכון, רק שאחרי כמה ימים חזרתם להתנהגות הרגילה שלכם,
והפנטזיות על "הגוף המושלם" שוב נדחו בכמה שבועות קדימה. אז למה זה קורה? למה אנחנו לא מצליחים לעבור את המכשול הזה מ-מחשבה ל-פעולה?
לחיות בריא ולהיות בכושר זו בחירה באורח חיים שצריך לדבוק בו. כמובן שיהיו בריחות בדרך אבל אנחנו צריכים לשנות את הבחירות הבסיסיות שלנו כדי להגיע לשם:
אני אוכל בחוץ או אבשל בבית? אני אעלה במעלית או במדרגות? יש לי שעה חופשית אני אתאמן או אראה סרט?
לרובנו, אלו בחירות שדורשות מאמץ, מחשבה ועקשנות כדי לא ליפול לכל הפיתויים שעומדים לנו בדרך. דרך שמצאתי כיעילה מאוד היא "לקחת על עצמך מצוות".
בכל כמה ימים אני מוסיף לעצמי "מצוות כושר" חדשה שבה אני יודע שאני יכול לעמוד בה ב100% כרגע וכך אני בונה את שגרת החיים ואורח החיים החדש הזה.
לאלו מכם שיכולים בבת אחת לעשות את הסוויץ' בראש זה מעולה!
לא משנה באיזה מסלול אתם בוחרים, תעשו הכל כדי למצוא את הדרך שלכם אל היעד!

choosingpanels-e1402904116735התמונה נלקחה מאתר גוגל -http://www.fencingbirmingham.org.uk/wp-content/uploads/choosingPanels-e1402904116735.jpg