ברוב הפעמים שבהם שאלתי אנשים שאינם מומחים לספורט וכושר "איזה אימון כושר יעיל אפשר לבצע גם בבית?", הרוב המכריע תמיד ענה באותה הצורה- אימון שרירים
גדולים בעצימות גבוהה (מעט זמן ומעט חזרות עם משקל גבוה/כמות גבוהה של חזרות עם משקל נמוך).
היום אני רוצה לשתף אתכם במשהו שכל אחד מהמאמנים שלנו בtrainer4life כבר יודע מזמן-
האימונים חייבים להיות מגוונים והתרגילים חייבים להיות מותאמים למתאמן לפי רמת היכולת,מגבלות והמטרות שלו.

באימונים מהסוג הזה, כמו אימוני tabata ואימוני escalator (כמו ש#עומר סבן העביר אתמול #לליאון רוזנברג ב"#בוקר בריא"), אנחנו מתאימים את סוג האימון
והמציאות שלו לכל מתאמן בצורה ייחודית ומערבים כמה קבוצות שרירים עם מעט מאוד מנוחה בין התרגילים אם בכלל. אחד היתרונות העצומים באימונים שכאלו הם
שבמעבר בין התרגילים אנחנו לא מפסיקים את מהלך האימון בגלל כאבי שרירים (שריר תפוס שנובע מעודף חומצות חלב), במקום זאת, אנחנו יכולים להמשיך
את הפעילות שלנו עם קבוצת שרירים נוספת/אחרת, בעוד שהדופק נשאר גבוה ושרפת השומנים מקסימלית.

אם אתם רוצים להיחשף לשיטת אימון מיוחדת שתביא אתכם לתוצאות הכי טובות שהגעתם אליהן מעולם, אני מזמין אתכם להיכנס לקישור הבא ולנסות לעשות את האימון ביחד עם ליאון ועומר:

https://www.facebook.com/Shared.Account.Keshet/videos/552048188314447/?comment_id=552614224924510&reply_comment_id=552646121587987&ref=notif&notif_t=video_reply&notif_id=1476964589753445

אימון ה-tabata: